این موج کشتار جدید در ایران را متوقف کنیم

موج سرکوب و کشتار اخیر  در ایران را متوقف کنیم!

 

مردم ایران علیه سی سال دیکتاتوری و خفقان بپا خاسته اند.  کودتای انتخاباتی احمدی نژاد-خامنه ای کبریتی بر باروت سی سال خشم و نفرت مردم ایران علیه کل نظام جمهوری اسلامی شد. میلیونها نفر به خیابانها آمده اند تا بگویند که دیگر حاضر نیستند این نظام را تحمل کنند. طی هفته های اخیر ماشین سرکوب رژیم وحشیانه به حرکت درآمده تا از جوانانی که با جدیت با این نظام مخالفت کرده و ترس و مرگ را تحقیر می کنند، انتقام گیرد.

از آغاز مبارزات مردم  در روزهای پس از انتخابات 22 خرداد 1388تا کنون، تعداد بسیاری دستگیر، ربوده، ناپدید و دهها نفر اعدام شده اند. بنا بر برخی منابع، دختران و پسران از ابتدای دستگیری  مورد آزار و تجاوز جنسی قرار می گیرند.

طبق اخبار رسیده حاکمان جمهوری اسلامی در تدارک کشتار وسیع دستگیرشدگان مبارزات اخیر هستند، بطوری که تا کنون دهها نفر در زهدان و کرمانشاه بعنوان قاچاقچی مواد مخدر اعدام شدند. از آغاز اعتراضات تا کنون صدها خانواده خبر ناپدید شدن دختران و پسران خود را طی این مبارزات داده اند. طی روزهای اخیر مسئولان رژيم جمهوری اسلامی با برخی خانواده ها تماس گرفته و اجساد فرزندانشان را به آنها تحویل داده اند، آنان خانواده ها را تهدید کرده اند که به هیچوجه حق تماس با رسانه ها را نداشته و باید مراسم خاکسپاری و سوگواری فرزندانشان را کاملا محرمانه و به دور از انظار عمومی برگزار کنند.

ما همه وجدان های بیدار و نیروهای مترقی جهان را فرا می خوانیم:

ما یادآوری می کنیم که رژیم جمهوری اسلامی سابقه دستگیری شکنجه و اعدام هزاران نفر از فعالین سازمان های سیاسی را در دهه شصت شمسی دارد، تجربه ای که می تواند دوباره تکرار شود.

مبارزه آزادیخواهانه مردم ایران در هفته های اخیر بطور گسترده توسط مردم جهان حمایت شده است. امروزمردم ایران نیاز دارند که هم چنان در کنار آنان به این حمایت ادامه داده و با فعالیت های گوناگون ضمن حمایت از خواسته های پایه ای آنان هم چون جدایی دین از دولت، لغو حجاب اجباری، لغو قانون سنگسار، لغو قانون قصاص، آزادی همه زندانیان سیاسی، و ... جمهوری اسلامی را مجبور به توقف ماشین سرکوب اش کنیم.

فرصت کمی داریم، فردا دیر خواهد بود!

ما اینجا هستیم تا این جنایات را افشا کنیم، از لحظه ای که از جنایات باخبر می شویم، دیگر نه مشاهده گر جنایات بلکه مسئول مقابله با آنها هستیم.

واکنش فوری نشان دهیم!

با حضور انبوه خود در این گردهمایی های هفتگی،  قادر خواهیم شد یک صدا و با قدرت تمام مانع ادامه سرکوب و کشتار مردم معترض ایران شویم.

به طرق مختلف اعتراضات خود را به سرکوب و کشتار اخیر مردم توسط رژیم جمهوری اسلامی سازمان دهید!

 

 سازمان زنان هشت مارس (ایران – افغانستان)

 

15 ژوئیه 2009