جمهوری اسلامی بزرگترین دلال سکس در ایران در باب گسترش صیغه (فحشای رسمی اسلامی) در ایران و جهان

جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین دلال سکس در ایران

در باب گسترش صیغه (فحشای رسمی اسلامی) در ایران و جهان

 اخیراً روزنامه‌ی ایران‌استارِ تورنتو، یک روزنامه‌ی ایرانی- کانادایی، آگهی‌یی برای متقاضیان ازدواجِ موقت (صیغه) به چاپ رسانده که عملاً چندهمسری را که طبق قوانین کانادا غیرقانونی است اجرا و عملی کنند. صیغه یا ازدواج موقت در کشورهایی که اسلام در قدرت است ازجمله ایران، قانونی بوده و به‌طور وسیع از سوی مقامات مذهبی و حکومتی تبلیغ می‌گردد. در این قرارداد که بین یک زن مجرد با یک مرد مجرد یا متأهل صورت می‌گیرد به مردان اجازه داده می‌شود که هم‌زمان به‌طور نامحدودی زنِ موقت داشته باشند درحالی‌که زنان می‌توانند در یک‌زمان فقط با یک مرد ازدواج موقت کنند. در صیغه، طلاق معنی ندارد و دوران آن تا پایان قرارداد ادامه می‌یابد؛ و زن در ازدواج موقت از تمامِ حقوق همسری که در قانون قیدشده محروم است. طبق اصل ۲۴۳ قانون جنایی کانادا که مطلقاً چندهمسری را ممنوع اعلام کرده، صیغه غیرقانونی بوده و مجرمین به ۵ سال زندان محکوم می‌گردند.

سازمان زنان هشت مارس ضمن محکوم کردن پخشِ تبلیغ و آگهی صیغه (فحشایِ رسمیِ اسلامی) در روزنامه‌ها یا به هر طریق دیگر، عمیقاً معتقد است که این اقدام در ادامه‌ی عملی کردن قانون شریعت اسلامی در «انتاریو» که سال ۲۰۰۵ ممنوع اعلام گردید، است. به اجرا گذاشتن قوانین شریعت و یا هر قانون مذهبی دیگر زندگی هزاران زن پناهنده و مهاجر را که عمدتاً از اعمال این قوانین ارتجاعی و ضدزن فرار کرده‌اند دوباره تحت تأثیر قرار داده و به جهنم تبدیل خواهد کرد؛ و وسیله‌ای‌ست برای سوداگران سود و ثروت که از قِبل آن سودهای کلانی به دست می‌آورند. جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها با این اقدام تلاش دارد فرهنگ و ایدئولوژی پوسیده و قرون‌وسطاییِ خود را در سراسر جهان اشاعه دهد، بلکه برای عاقدین و عناصر وابسته به خود منبع درآمد خوبی ایجاد می‌نماید.

در ایران در طی بیش از سی‌وهفت سال استقرار جمهوری اسلامی، تلاش بسیاری صورت گرفته که فرهنگ صیغه و ازدواج موقت را در میان مردم اشاعه دهند. گسترش فحشای رسمیِ اسلامی یا صیغه در ایران که ابعاد هولناکی یافته، برخاسته از شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه به‌ویژه زنان که با فقر و بی‌کاری و گرانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و هم‌چنین گسترش فرهنگ کثیف و ارتجاعی اسلامی است. رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی تلاش دارد با زدن دفاتر صیغه و سایت‌های اینترنتی و آگهی‌های تبلیغاتی، تن‌فروشی را به‌نام صیغه در سراسر ایران و جهان گسترش دهد و آن را به منبع سود و درآمدهای کلان برای مقامات حکومتی و مراکز مذهبی تبدیل کند. درواقع اگر تا دیروز زنان تن‌فروش با جاکش‌های مختلف روبه‌رو بودند مثل شهرنو و... امروز به‌طور عمده با جاکش اصلی و بزرگ‌ترین آن‌ها یعنی جمهوری اسلامی روبه‌رو هستند که تلاش دارد دایره‌ی فعالیت خود را وسعت جهانی بخشد. در بستر چنین مناسباتی که زنان به یک شیء جنسی فروکاسته می‌شوند، نه‌تنها میلیون‌ها زن و کودک هم‌چون دوران برده‌داری خریدوفروش شده و تحت انواع شکنجه‌ها و تجاوزات و حتا قتل قرار می‌گیرند بلکه جمهوری اسلامی با گسترش این فرهنگ و اخلاقیات به‌کل جهان، مقاصد سیاسی و اقتصادی خود را دنبال می‌کند.

سازمان زنان هشت مارس با قاطعیت تمام هرگونه تعرض و دخالت قوانین مذهبی و اسلامی در زندگی زنان را محکوم کرده و معتقد است تنها با جدایی دین از سیاست و سرنگونی جمهوری اسلامی ـ این غده‌ی چرکین بر تن بشریت ـ است که می‌توان اولین قدم درراه رهایی زنان را برداشت.

سازمان زنان هشت مارس (ایران - افغانستان) - واحد کانادا 

www.8mars.com

 

در زیر یکی از نمونه های  آگهی استخدامی استان قدس رضوی است که از  زنان و کودکان  بین ۱۲ تا ۳۵ سال برای تن فروشی متقاضی می طلبد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انکاح السنتی.( رسول اکرم ص)

استان قدس رضوی جهت ارتقای فضای معنوی جامعه وایجاد شرایط مناسب روحی و آرامش خیال برای برادران زائری(خصوصا برادرانی که از کشوهای اسلامی دیگر آمده اند) که در مدت زیارت حرم مطهر امام هشتم از همسر خود دور می باشند اقدام به برگزاری مرکز صیغه های کوتاه مدت در جوار حرم رضوی نموده است. در این راستا از کلیه خواهران باکره که سن آنها بین ۱۲ تا ۳۵ سال است دعوت به همکاری مینماید. هر یک از خواهران بر اساس قرارداد ۲ ساله ای که با استان قدس رضوی منعقد  مینماید موظفند که ماهانه حداقل ۲۵ روز به صیغه برادران زوار درآیند. مدت هر صیغه از ۵ ساعت تا ۱۰ روز متغیر می باشد. مبلغ پرداختی بابت هر صیغه بدین شرح است.

صیغه های ۵ ساعته : مبلغ پنجاه هزار تومان

صیغه های ۱ روزه : هفتاد و پنچ هزار تومان.

صیغه های ۲ روزه :  صد هزار تومان 

صیغه های ۳ روزه : یک صد و پنچاه هزار تومان

صیغه های ۴ روزه تا ۱۰ روزه : سیصد هزار تومان

خواهران باکره که برای اولین بار صیغه میشوند مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اضافه بابت برداشته شدن پرده بکارت دریافت خواهند کرد.

بعد از انقضای قرارداد ۲ ساله در صورتی که سن خواهران به حد نصاب ۳۵ سال نرسیده باشد در صورت تمایل میتوانند در لیست انتظار صیغه دایم قرار گیرند 

خواهران موظفند ۵ در صد از مبلغ دریافتی هر صیغه را به ضریح مطهر واریز کنند. از کلیه خواهران علاقه منددر خواست میشود ۲ قطعه عکس تمام قد(با حجاب اسلامی) ، آخرین مدرک تحصیلی، وضعیت بکارت و گواهی سلامت کامل روانی و جسمانی از سازمان بهداشت شهرستان محل سکونت خود را حداکثر تا ۳۱ تیر ۱۳۹۴ به ادرس زیر ارسال نمایند.

توجه: برای خواهران کمتر از ۱۶ سال رضایت رسمی پدر یا جد پدری یا عمو الزامی میباشد)

 

آدرس : مشهد - بارگاه امام رضا - دفتر امور صیغه