صفوف مقاومت ستمدیدگان را علیه مرتجعین داخلی

صفوف مقاومت ستمديدگان را عليه مرتجعين داخلی و تجاوزگران بين المللی متحد کنيم!

اول ماه مه فرا می رسد. روزی که کارگران جهان و بويژه زنان کارگر که ستمديده ترين ستمديدگانند، عزم خود را در دستيابی به جهانی عاری از ستم و استثمار، يک صدا اعلام می کنند، مسيری پر فراز و نشيب که لازمه پيشروی در آن پاسخگوئی به چالش هايی است که تاريخ بی وقفه در مقابل ما قرار می دهد.

امسال در شرايطی به استقبال اول ماه مه می رويم که رژيم بوش طبل های جنگ ديگری را به صدا در آورده است. سردمداران آمريکا صحبت از تدارکات عظيم جنگی و حمله اتمی به ايران می کنند. سياستمداران اروپائي، نگران از اينکه اين بار نيز مانند عراق سرشان بی کلاه بماند، برای سهمی در حمله به ايران به توطئه مشغولند. ظاهر مسئله، و آنچه از طريق رسانه ها به خورد مردم دنيا می دهند، حق يا عدم حق ايران در داشتن فناوری هسته ايست. ولی اين نيز همانند سلاح های کشتار جمعی صدام پرده ايست نازک بر اهداف اصلی آمريکا: هژمونی بر جهان، و در اين راستا، کنترل مستقيم و بدون قيد و شرط بر منابع ثروت و نيروی کار مردم ايران و خاورميانه –  کنترلی که چه در نتيجه تحريم اقتصادی بدست آيد و چه در نتيجه دخالت نظامی و تهاجم هسته اي، به قيمت جان هزاران هزار انسان، ويرانی بی حد و حصر و دراز مدت تمام خواهد شد.

سردمداران جمهوری اسلامی نيز که در توطئه عليه مردم ايران همدست اينانند از يک طرف با ژست های قلدرمابانه می کوشند احساسات وطن پرستانه و ضد آمريکائی مردم را به نفع خود به کار گيرند و از طرف ديگر دوان دوان از اين کشور به آن کشور می روند تا ثروت و خون مردم را وجه الضمه طول عمر حاکميت خود کنند. اين رژيم، حتی اگر بخواهد هم نمی تواند در برابر تهاجم مقاومت کند، چرا که هم  تا مغز استخوان از نظر اقتصادی و نظامی وابسته به قدرت های جهانی است و هم به دليل استثمار و سرکوب وحشيانه، بشدت در ميان مردم بی پايه و منفور است.

ما زنان ايران همواره عليه بردگی در جمهوری اسلامی مبارزه کرده ايم و امروز صفوف خود را برای خلاصی از دست جمهوری اسلامی و تمام کسانی که به اشکال و بهانه های مختلف نابرابری و بردگی را به زنان تحميل می کنند آماده می کنيم. ما می دانيم که مقاومت موفق در مقابل دخالتگری آمريکا و غرب بدون سرنگونی جمهوری اسلامی ممکن نيست و جهانيان را فرا می خوانيم که در اين مهم با ما همراه شوند.

ما تمام آزاديخواهان، تمام کسانی را که از جنگ بيزارند، و تمام کسانی را که آرزوی جهانی متفاوت در سر می پرورانند فرا می خوانيم که منتظر فرو ريختن بمب ها نشويد. بايد از هم امروز در مقابل تهديدات جنگ طلبانه آمريکا و غرب به پا خواست و اينکار بدون دفاع از مبارزات دموکراتيک مردم ايران عليه ارتجاع حاکم بر ايران ممکن نيست. ما زنان ايران می دانيم رهائی مان در گرو پيوند مبارزه ضد ارتجاع جمهوری اسلامی با مبارزه عليه دخالتگری امپرياليستی است و آماده ايم در صف اول مبارزات دموکراتيک مردم ايران و در صف اول مبارزات ضد جنگ قرار گيريم. با ما هم صف شويد تا در کنار هم برای جهانی عاری از ستم، استثمار و جنگ مبارزه کنيم.

سازمان زنان هشت مارس (ايرانی – افغانستانی)

اول ماه مه 2006