از مبارزات به حق کارگران شرکت واحد دفاع کنیم

از مبارزات به حق کارگران شرکت واحد دفاع کنیم

اعتصاب عادلانه کارگران شرکت واحد برای آزادی دوستان اسیر خود و برای حق تشکیل سندیکا با یورش وحشیانه جمهوری اسلامی روبرو شد.

جمهوری اسلامی به ضرب و شتم وحشیانه و دستگیری کارگران اعتصابی اکتفا نکرد، به خانه های آنان ریخته و برای زیر فشار گذاشتن شان، همسران و فرزندان برخی از کارگران را به گروگان برده است.  این رسم و روش ارتجاعیون است که زنان را غنیمت جنگی می دانند و تهاجم به زنان را بخشی از زرادخانه جنگی خود.  به گروگان گرفتن خانواده های مبارزین برای در هم شکستن روحیه آنان حربه ایست که جمهوری اسلامی از بدو به قدرت رسیدن به کار گرفته است. این عملکرد وحشیانه باید وسیعا و در برابر جهانیان افشا شود.

حملات جمهوری اسلامی به زنان مولفه مهمی از حملات جمهوری اسلامی به تمام زحمتکشان و ستمدیدگان جامعه است از همین رو مبارزه با جمهوری اسلامی بدون شرکت فعال و آگاهانه زنان به پیروزی نخواهد رسید. ما در عین دفاع از مبارزات کارگران شرکت واحد برای خواسته هایشان و آزادی کارگران دربند و محکوم کردن اعمال سرکوبگرانه و زن ستیزانه جمهوری اسلامی علیه آنان و خانواده هایشان، کارگران مبارز شرکت واحد را فرا می خوانیم تا با دفاع از راهپیمائی بزرگ زنان برای لغو قوانین ضد زن در ایران به مناسبت هشت مارس 2006، پیوند مبارزات خود با مبارزات زنان را به نمایش بگذارند.

سازمان زنان هشت مارس (ایرانی – افغانستانی)

11 بهمن 1384