رویا طلوعی و کلیه دستگیر شدگان مبارزات اخیر کردستان باید بدون قید و شرط آزاد گردند

رويا طلوعی و کليه دستگير شدگان مبارزات اخير کردستان بايد بدون قيد و شرط آزاد گردند!

دراعتراضات روزهای اخيرمردم کردستان صدها تن دستگير و دهها تن ديگرکشته شدند. رويا طلوعی از فعالين حقوق بشر و فعال جنبش زنان نيزبه دليل شرکت در اين اعتراضات تا لحظه کنونی در بازداشت به سر می برد.

اعتراضات اخير مردم کردستان پاسخ به سرکوب خونينی است که مرتجعين اسلامی با قتل يک جوان مبارز کرد آغاز کردند. مرتجعين حاکم برای زهر چشم گرفتن از مردم ومرعوب کردن جوانان مبارز کرد شوانه قادری را به طرز فجعيی به فتل رساندند و وقيحانه جسد مثله شده او را به خانواده اش تحويل دادند. آنان بی شرمانه اعلام کردند که « اگر دست از اعتراض برنداريد شما را هم مانند شوانه به گور خواهيم فرستاد». مرتجعين اسلامی هيچ گاه نتواستند در ميان مردم کرد مشروعيت کسب کنند. طی بيست و شش سال گدشته تنها پاسخ جمهوری اسلامی در برابر مطالبات عادلانه مردم کردستان که همانا رفع ستم ملی است، سرب داغ و قتل و شکنجه بوده است. چرا که مردم کردستان نيز در اين سالها از مطالبات عادلانه خود دست نکشيدند ونشان دادند که برای کسب آنها تا پای جان فدا کاری خواهند کرد. پيکر مثله شده شوانه قادری (کمال اسفريم) تمثيل آشتی ناپذيری منافع مردم کردستان و جمهوری اسلامی است. شوانه مظهر مقاومت و مبارزه مردم کردستان است. اعتراض به قتل شوانه بار ديگر نشان داد که مردم کردستان مرعوب نشده و بر سر کسب مطالبات تاريخی شان جدی هستند.

مبارزه برای آزادی و دمکراسی با دفاع از مبارزات اخير مردم کردستان عجين شده است  چرا که در روزهای اخير فرياد «مرگ بر جمهوری اسلامی»،« زنده باد آزادی» و «مرگ بر قاتلين» بر سرتاسر آن طنين افکنده است. اگرچه امروزعده ای سعی می کنند با کارزار و هياهو برای اعتصاب غذای گنجي، جنايات رژيم در کردستان را بپوشانند اما مردم کردستان و در پيشاپيش آنان زنان و دختران جوان با مبارزات خود مرکز صحنه سياسی جامعه شدند و نشان دادند وقتی مردم وارد صحنه ميشوند  می توانند بازی های جريانات سياسی حکومتی را خنثی کنند.

 

مردم آزاديخواه و مترقی!

از مبارزات عادلانه مردم کردستان حمايت کنيد. به دفاع ازمردم و روشنفکران مردمی اين خطه بلند شويد. برای آزادی کليه دستگير شدگان مبارزات اخير مردم کردستان از هيچ کوششی دريغ نکنيد. به هر طريق ممکن افکار عمومی جهان را در جريان جنايات هولناک رژيم اسلامی در کردستان قرار دهيد.

رويا طلوعی و کليه بازداشت شدگان اعتراضات اخيربدون قيد و شرط بايد آزاد شوند. عاملين جنايات کردستان بايد محاکمه و مجارات شوند.

سازمان زنان هشت مارس (ايرانی- افغانستانی)

12 مرداد 1384 برابر با 3 اوت 2005