عدل اسلامی، دفاع از متجاوزین مرد!

یک معلم مدرسه ۵۵ ساله، به نام جعفر دانش در شهرستان فردوس، خراسان به ۱۸ دختر بچه دبستانی ۸ تا ۱۱ سال تجاوز جنسی کرده است. او به خانواده دختر بچه‌ها می‌گفته شما برای پدر و مادر من ختم قرآن بگیرید تا من برای دختر بچه‌های شما کلاس تقویتی رایگان بگذارم.

جعفر دانش در پارکینگ خانه‌اش وقتی که دختر بچه‌ها برای کلاس خصوصی به او مراجعه می‌کردند بعد از نمایش فیلم‌های جنسی داخل گوشی‌اش به آنها تجاوز می‌کرده.

‏مدیر مدرسه وقتی از جریان تجاوز به دختر بچه‌ها خبردار می‌شود به رییس آموزش و پرورش اطلاع می‌دهد، رییس آموزش و پرورش از او می‌خواهد تا در برابر رسانه‌ای کردن تجاوز به دانش‌آموزان سکوت کند وگرنه او را برکنار می‌کند.

یک سال پیش هم این معلم، پرونده تجاوز جنسی به کودکان داشته و ماجرا به آموزش و پرورش و اماکن رسیده بود، اما نه تنها او را مجازات نکردند که دوباره مشغول به کار شد و اجازه برگزاری کلاس‌های خصوصی برای دختر بچه‌ها را گرفت.

‏جعفر دانش در دادگاه گفته است که من دختر بچه‌ها را صیغه می‌کردم. او به پنج سال حبس تعزیری درجه ۵ محکوم شد

هشت مارس: ادبیاتی که این معلم تجاوز گر بکار می برد برایتان آشنا نیست؟ تقاضای ختم قرآن برای والدینش در مقابل تدریس رایگان و ادعای صیغه کردن دختران!  او با استفاده از این ادبیات کُد سرسپردگی به نظام را به مسئولین می دهد و مثل سعید طوسی قاری قرآنی که بعد از تجاوز به تعداد زیادی پسران نوجوان، بی سر و صدا از مجازات فرار کرد، با یک حکم 5 ساله قضیه اش فیصله می یابد.

نظام قضایی فاسد کشوری که به یک دختر جوان تنها برای دفاع از حق زنان در انتخاب پوشش، حکم 24  سال حبس می دهد؛ با دریافت این کُدهای سرسپردگی به نظام است که به مردی که به 18 دختر بچه تجاوز کرد و آنان را با یک عمر صدمات جسمی و روانی در این جامعه رها ساخت، را تحت حمایت خود قرار داده و با صدور حکم تنها 5 سال حبس، در این جنایت سهیم می گردد!

19 ژوئیه 2022 / 29 تیر1401