فراخوان تظاهرات

فراخوان تظاهرات

 

آزادی و برابری زنان از درون صندوق های رای مرتجعین بیرون نخواهد آمد!

انتخاب ما: سرنگونی رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی است!

 

 

بیش از چند روز به بساط عوام فریبی تعیین ریاست جمهوری  رژیم اسلامی باقی نمانده است این بار رژیم جمهوری اسلامی در اوج استیصال و درماندگی در تدارک این انتخابات است. به این امید تا برای رژیم ورشکسته و بحران زده خود آبرویی بخرد. فقر و فلاکت روز افزون  مردم از جمله میلیونها زنی که  اسیر قوانین ضد زن و قرون وسطایی رژیم اسلامی گشته و صدها هزار زن جوانی که در مقابل خود راهی بجز تن فروشی ندیده اند، میلیونها کارگری که علیرغم  کار سخت و جانفرسا هم چنان در فقرو گرسنگی قرار دارند، میلیونها جوانی که دراوج شکوفایی عمرشان اسیر اعتیاد گشته اند ، دهها هزار زندانی سیاسی ، به دارآویختن صد ها نفر، سنگساز صد ها زن و مرد، سرکوب ملیت ها ، قتل عام  دهها هزار زندانیان سیاسی، سرکوب مبارزات دانشجویی و اذیت و آزار و زندانی کردن فعالین آن.......این است حاصل سی سال حاکمیت رژیمی که نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان می خواهند به مردم غالب کنند.

اما از جانب دیگر مردم در مقابل سرکوب بیرحمانه و عریان حکام اسلامی، ساکت نبوده اند. رشد جنبش ها و خیزش های توده ای در اشکال متنوع، مبارزات شورشگرانه جوانان و مبارزه با قوانین عقب مانده و ارتجاعی و زن ستیز توسط دختران و زنان جوان، مبارزات کارگران، دانشجویان و روشنفکران ...نشانه تنفر و بیزاری مردم  از کلیت رژیم جمهوری اسلامی به طرق گوناگون بوده است.

زنان از همان آغاز قدرت گیری جمهوری اسلامی در 8 مارس 57 اعلام کردند که تن به حجاب اجباری  و کلیه قوانین ضد زن جمهوری اسلامی نخواهند داد. از آن زمان تا کنون زنان به اشکال گوناگون برای بدست آوردن مطالبات پایه ای خود مبارز کرده و در مبارزاتشان بیش از پیش آگاهی یافته اند که رهائی شان از درون صندوق های رای مرتجعین اسلامی بیرون نخواهد آمد.

امروزه در مضحکه انتخاباتی، برخی گروههایی که به اصطلاح مدعی دفاع از حقوق زنان هستند همچون "همگرایی جنبش زنان" خواسته هایی را از رئیس جمهور رژیم ضد زن اسلامی پیش گذاشته اند، که در واقع دهن کجی به میلیونها زنی است که در طی سی سال برای آزادی و برابری خود مبارزه کرده اند، به هیچ گرفتن سرکوب صد ها زنی است که با قوانین ارتجاعی اعدام شدند. مشارکت در نظامی است که موجودیتش را با سرکوب ،اعدام ، زندان و شکنجه و ستم و استثمار عجین کرده است.

 

ما از تمامی زنان و مردان آزادیخواه می خواهیم که به صف مبارزه علیه جمهوری اسلامی بپیوندند. مبارزه ما در ادامه مبارزات زنان و مردم ستمدیده ایران است. مبارزه ما و افشای رژیم اسلامی و نمایش انتخاباتی رئیس جمهورش نقش مهمی در افکار عمومی بازی خواهد کرد.

 

زمان: 12ژوئن 2009 برابر با -22 خرداد- ساعت 12تا 3

 

مكان: روبروي كنسولگري جمهوري اسلامي در لندن

Kensington court, London  W8 5DB 50,

 

نزديكترين ايستگاه آندر گراند: High Street Kensington

 

 سازمان زنان هشت مارس(ایران- افغانستان)–انگلستان

Zan_dem_iran@hotmail.com   /   http://heshtemars.blogfa.com   /  www.8mars.com