18 تیرسالروز جنبش دانشجویی را هرچه با شکوه تر برگزار کنیم

18 تیرسال روز جنبش دانشجویی را هرچه با شکوه تر برگزار کنیم!

 

جمهوری اسلامی در طول حاکمیت ننگینش همواره با وجود بکار بردن  انواع ابزارهای  سرکوب و تنبیه  مثل اخراج و تصویه، ضرب وشتم،حمله به خوابگاه ها، زندان شکنجه و کشتار، تجاوز به دختران دانشجو در دانشگاهها و... هرگز نتوانسته  است که جلوی رشد و گسترش جنبش دانشجویی  و پیوند آن با  دیگر اقشار اجتماعی  را در اعتراضات خیابانی بگیرد.

 

امروز ما در  شرایطی سالروز18 تیر را برگزار می کنیم که شکاف بین سران مرتجع جمهوری اسلامی هر روز عمیق و عمیق تر می شود و یکی از عوامل تعیین کننده در این شکاف مردم هستند. از جناح احمدی نژاد تا جناح خامنه ای هر یک تلاش دارند به روش خود از سرنگونی نظامشان توسط مردم جلوگیری کنند.

 

بدون شک اتحاد و همبستگی هرچه بیشتر جنبشهای سیاسی و اجتماعی، دانشحویان، زنان، کارگران و جوانان و... در راستای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و فراهم آوردن شرابطی مناسب برای ایجاد جامعه ای آزاد و برابر، جامعه ای  عاری از هرگونه ستم واستثمار، جامعه ای بدون ستم جنسیتی بسیار ضروری و حیاتی است.

 

مردم آزادیخواه، بدینوسیله از همه شما دعوت میکنیم که برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن تظاهرات ایستاده ای که به منظور پشتیبانی از مبارزات جنبش دانشجویی در نظر گرفته شده است  شرکت کنید.

زنده باد جنبش دانشجویی

زنده باد اتحاد و همبستگی جنبش دانشحویی، زنان، کارگران و جوانان

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

 

زمان : یکشنبه 10 ژوئیه 2010 از ساعت 16تا 18

 

مکان : میدان ترافالگار     Trafalgar Square

 

نزدیکترین ایستگاه آندر گراند:    Charing Cross

 

سازمان زنان هشت مارس(ایران-افغانستان)- انگلستان

تیر 1389

 

Zan_dem_iran@hotmail.com

 

www.8mars.com