به مناسبت 25 نوامبر روز جهانی مبارزه علیه خشونت بر زنان

به خشونت بر زنان پایان دهیم

اکسیون اعتراضی و بحث و تبادل نظر

خشونت بیش از جنگ و سرطان از زنان کشته می گیرد.

سوال اصلی این است که چرا زنان مورد تبعیض و انواع خشونتها قرار می گیرند و سوال مهمتر اینکه چگونه باید به این خشونتها در جهان  پایان دهیم! فکر کمک به قربانیان خشونت یک چیز است و فکر پایان دادن به خشونت یک چیز دیگر!

زنان از زمان تولد تا مرگ، در زمان صلح و جنگ، توسط دولت؛ جامعه و خانواده در سرتاسر جهان با تبعیض جنسیتی و خشونت، روبرو هستند. زنان در خیابان، محل کار، در خانه و حتی در رختخوابهایشان هم از خشونت در امان نیستند. خشونت علیه زنان ملیت، مذهب و نژاد نمی شناسد.

زنان از مبارزات یکدیگر الهام می گیرند. هر قدر که زنجیر خشونت جهانی تر شده است؛ مبارزه و مقاومت زنان هم ابعاد جهانی و گسترده تر به خود گرفته است.

به مناسبت 25 نوامبر روز جهانی مبارزه علیه  خشونت بر زنان فعالین سازمان زنان هشت مارس واحد هلند به همراه دیگر  فعالین جنبش زنان آکسیون اعتراضی در شهر روتردام هلند برگزار خواهند کرد.

این گردهمایی جای همه زنان و مردانی ست که می خواهند به هر شکل از خشونت علیه زنان پایان دهند.

به همین مناسبت از کلیه زنان و مردان آزادیخواه و مترقی دعوت به عمل می آوریم که با حضور خود در این مبارزه، خشونت برعليه زنان را در تمامی اشکال آن محکوم کنيم!  

برگزار کنندگان: کمیته (به خشونت بر زنان پایان دهیم) متشکل از سازمانها و گروههای مختلف فعالین زنان می باشد. اسامی تمامی تشکلات در فراخوان کمیته به زبان هلندی درج شده است.

مکان: شهر روتردام در Binnenwgplein تجمع خواهیم کرد.

زمان: یکشنبه 24 نوامبر 2013- شروع برنامه از ساعت 14می باشد.

آدرس سالن برنامه: Gebouw de Heuvel- Grote kerkplein  5

 

جهت اطلاعات بیشتر با دو ایمیل زیر لطفا با ما تماس بگیرید.

8marchnl@gmail.com / info@werelvrouwenconferentie.nl