فراخوان به تجمع ژانویه 2020

فراخوان به تجمع

درحمایت از مبارزات مردم زحمتکش و زنان جسور

علیه رژیم ضد زن جمهوری اسلامی در آبان و دیماه 1398

شعار جوانان زن و مرد در دانشگاه و خیابان‌ها در ‌دی‌98: جمهوری اسلامی نابود باید گردد!

بار دیگر شعار‌های ضد رژیم در دانشگاه و خیابان‌ها طنین افکند. "جمهوری اسلامی نابود باید گردد!"، "دیکتار سپاهی، داعش ما شمایید"، "مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه، چه رهبر"، "جمهوری اسلامی، نمی خوایم، نمی خوایم"، "اصلاحطلب، اصول‌گرا، دیگه تمومه ماجرا"، "کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبر قاتل را ستایش کنیم"،"1500 نفر، کشته آبان ما"، "حکومت سپاهی، نمی خوایم، نمی خوایم"، "غلط کردی، خطا کردی" و... شعارها به خوبی نشان می‌دهد که جوانان زن و مرد، خصوصا جوانان مبارز و انقلابی، کشته شدگان آبان ماه که بخش بزرگی از آنان، جوانان زحمتکش بودند را به‌درستی به کشته شدگان سرنشین و خدمه هواپیما ربط داده و آن را نتیجه عمل کرد یک رژیم جنایت کار و سرکوبگر می دانند.

در مبارزات شورانگیز و متهورانه آبان ماه صد‌ها نفر از عزیزانمان را از دست داده‌ایم. صدها زخمی و هزاران نفر به دست نیروهای سرکوبگر و در زندان‌های قرون‌وسطایی رژیم به اسارت گرفته شده‌اند. غم از دست دادن جوانان و خشم‌مان از این همه قساوت را بایستی به جان مایه‌ای برای ادامه مبارزه در جهت سرنگونی انقلابی رژیم جمهوری اسلامی تبدیل کنیم.

اوضاع منطقه به‌شدت بحرانی است و هر عملی می تواند‌ شعله‌های جنگ را نه تنها در ایران بلکه در کل خاورمیانه گسترش دهد. هر جنگ ارتجاعی که رخ دهد بر علیه توده‌های مردم در خاورمیانه خواهد بود و قربانیان اصلی آن را مردم ستمدیده خصوصا زنان و کودکان تشکیل خواهند داد. امپریالیسم آمریکا این بزرگترین دشمن بشریت، عامل اصلی کشتار مردم نه تنها در خاورمیانه بلکه در سراسر جهان است.

این حقیقتی انکار ناشدنی است که تحت رهبری امپریالیسم آمریکا، با تجاوز و اشغال نظامی، بمباران‌های بی‌رحمانه مردم و به راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی، زمین خاورمیانه آن چنان مسموم و زهر‌آگین شد که حاصل آن سر بیرون آوردن انواع و اقسام نیروهای به‌شدت ارتجاعی بنیادگرایان اسلامی شد.

سازمان زنان هشت مارس (ایران- افغانستان)/ هلند یکی از اعضای برگزار کننده «کمیته حمایت از مبارزات کارگران و زحمتکشان ایران- هلند» از تمامی زنان و مردان آزادیخواه، مبارز و مترقی می‌خواهیم که به ما بپیوندند تا همراه هم بتوانیم صدای مردم مبارزی باشیم که در چند روز گذشته خواب را از چشم همه مرتجعین حاکم ربوده‌اند. صدای مردمی باشیم که مرگ را تحقیر کرده و به نبردشان با یکی از ددمنش‌ترین رژیم‌های حاکم بر جهان ادامه داده‌اند. صدای جوانان زن و مرد جسوری باشیم که خیابان‌ها را تسخیر کرده‌اند. و خواست آزادی بدون قید و شرط همه دستگیرشدگان و همه زندانیان سیاسی را به خواستی همگانی در میان افکار مترقی و همه نیروهای آزادیخواه و مبارز در سراسر جهان بدل کنیم.

زمان: پنچ‌شنبه 23 ژانویه 2020 / ساعت 18:00 تا 20:00

مکان: میدان دام آمستردام

 

سازمان زنان هشت مارس (ایران- افغانستان) و کارزار زنان.../ هلند