18 تیرسالروز جنبش دانشجویی را هرچه با شکوه تر برگزار کنیم

18 تیرسمبل مبارزه و مقاومت جنبش دانشجویی علیه جمهوری اسلامی

  را هرچه با شکوه تر برگزار کنیم!

18 تیرسمبل مبارزه و مقاومت جنبش دانشجویی علیه رژیم استبدادی و ارتجاعی جمهوری اسلامی میباشد.

جمهوری اسلامی در طول 31 سال حاکمیت ننگینش همواره با وجود بکار بردن  انواع ابزارهای  سرکوب و تنبیه  مثل اخراج و تصفیه ، ضرب وشتم، حمله به خوابگاه ها، زندان، شکنجه و کشتار، تجاوز به دختران دانشجو در دانشگاهها و... هرگز نتوانسته  است که جلوی رشد و گسترش جنبش دانشجویی  و پیوند آن با  دیگر اقشار اجتماعی  را در اعتراضات خیابانی بگیرد.

امروز ما در  شرایطی به پیشواز 18 تیرمیرویم که میلیون ها نفر مردم  ایران بعد از انتخابات کذایی رئیس جمهوری دگربار بسرعت توهمات اصلاح پذیری حاکمیت را دور زده و با عزمی راسخ با ادامه پیگیرمبارزات خود میروند  تا کلیت این رژیم  بغایت جنایتکار و زن ستیز به همراه قوانین قرون وسطایی شریعتش را به زباله دان تاریخ بسپارند.

بدون شک اتحاد و همبستگی هرچه بیشتر جنبشهای سیاسی و اجتماعی، دانشحویان، زنان، کارگران و جوانان و... در راستای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و فراهم آوردن شرابطی مناسب برای ایجاد جامعه ای آزاد و برابر، جامعه ای  عاری از هرگونه ستم واستثمار، جامعه ای بدون ستم جنسیتی بسیار ضروری و حیاتی است.

 

مردم آزادیخواه!

بدین وسیله از همه شما دعوت می کنیم که برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن تظاهرات ایستاده ای که به منظور پشتیبانی از مبارزات دانشجویی در روز 18 تیر در نظر گرفته شده است  شرکت کنید.

 

تاریخ: جمعه 18 تیر (9 جولای ) ساعت 5 تا 8 بعد از ظهر

مکان: میدان ترافالگار روبری نشنال گالری

نزدیکترین ایستگاه آندرگراند:

Charing Cross

 برگزارکنندگان:

کمیته جوانان – انگلستان

شورای همبستگی با مبارزات مردم ایران- لندن

سازمان زنان 8 مارس(ایران-افغانستان)- انگلستان