گزارش تصویری از تظاهرات ایستاده در اعتراض به موج اخیر اعدام ها و برای آزادی زنداینان سیاسی

گزارشی از تظاهرات ایستاده در اعتراض به موج اخیر اعدام ها و برای آزادی زنداینان سیاسی!

 

یک بار دیگر ماشین سرکوب رژیم جنایتکارجمهوری اسلامی بکار افتاده  و در سراسرشهرهای ایران تحت عناوین دروغین به کشتار زندانیان سیاسی دست زده است. اعدام محمد و عبدالله فتحی، کشتن هاله سحابی و... نمونه هائی است از استیصال رژیمی که می خواهد این چنین به مقابله با مبارزات مردم برخیزد و چند صباحی بر عمر ننگین خود اضافه کند.

تشکل زنان هشت مارس به همراه شورای همبستگی با مبارزات مردم در اعتراض به موج اخیر اعدام ها و برای آزادی کلیه زندانیان سیاسی روز 19 ژوئن به مدت یک ساعت و نیم در میدان شلوغ ترافالگارلندن تظاهرات ایستاده ای را برگزار کردند. در این آکسیون نمایشگاه عکسی که مبارزات مردم،صحنه هائی از اعدام ها،برخی مطالبات پایه ای زنان هم چون: لغو حجاب اجباری،جدائی دین از دولت، لغو سنگسار، زنان برای جامعه ای بدون ستم و استثمار مبارزه می کنند و... را منعکس می کرد، قرار داشت.

فعالین تشکل زنان هشت مارس با پخش وسیع اعلامیه به زبان انگلیسی در مورد موج اخیر اعدام ها و وجود هزاران زندانی سیاسی در زندانهای مخوف جمهوری اسلامی در بین مردمی که خواهان اطلاع بیشتری بودند به افشای ماشین سرکوب و شکنجه جمهوری اسلامی پرداختند. این آکسیون مورد استقبال مردم از ملیت های مختلف قرار گرفت.

فعالین تشکل زنان هشت مارس(ایران-افغانستان)-انگلستان

20 ژوئن 2011