حفیظ بشارت:

حفیظ بشارت

رفیقای گرامی درود بر شما:

مرگ آذر درخشان به یقین یک ضربه مهلک بر پیکر جنبش انقلابی و بخصوص سازمان زنان هشت مارس بود. به یقین مرگ رفیق انقلابی (آذر درخشان) ضایعه ای بزرگ بر جنبش کارگری و بخصوص جنبش زنان محسوب می‌گردد. امیدواریم زنان مبارز و انقلابی جای رفیق آذر را پر نموده و از تجارب ودانش وی در راستایی مبارزه عیله ستم جنسی و برای کسب پیروزی انقلاب دیکتاتوری پرولتاریا شجاعانه قدم برداشته و آرمان های سرخ وی را پی گرفته و در راستایی رهایی زنان افغانستان وایران مبارزه نمایند.

بنده درگذشت آذر درخشان این رفیق انقلابی را به همه وابسته گان، دوستان، آشنایان و بخصوص به همه رفیق های انقلابی زنان خود در سازمان زنان هشت مارس ایران-افغانستان و ساییر رفیقا در حزب کمونیست(م.ل.م) ایران تسلیت عرض نموده و با تاکید در را ه سرخ این رفیق، امیدوار هستم زنان آزادیخواه دیگر بتوانند جای خالی این قهرمان به جاویدان بسته را پرنمایند.

در آخر از شما رفیقایی گرامی صمیمانه تقاضا می‌کنم، تا عزاداری این رفیق را کنار گذاشته، در جهت اهداف بلند انقلابی خویش قدم بگذارید و عملآ جایی خالی این رفیق را در راستایی رسیدند به اهداف توده ها و بخصوص زنان پر نمایید.

هدفم توهین و یا رنجاندن رفیق های انقلابی نیست بلکه می‌خواهم به عرض برسانم که شما نزدیک به یک ما است همه نشرات خویش را بهدف بزرگنمایی این رفیق به تاریخ پیوسته، از طریق صفحه سازمان زنان هشت مارس و همین‌طور سربداران بصورت همه روزه انجام می‌دهید. به یقین کار شما ستودنی است.

اما آنچه واضح است این است که شما همانند افراد خرافاتی مذهبی عزا داری طولانی مدت را برگزیده‌اید که برای خمینی و محمد و غیره انجام می‌دادند. از دید من این‌کار شما، ضعف شما را به نمایش می‌گذارد. چنانچه رفیق آذر در صحنه های جنگ خلق جان نداده بلکه بر اثر مریضی در بستر به جاویدان پیوسته است. اگر در اثر مبارزات انقلابی در میادین جنگ خلق به تاریخ می‌پیوست. به یقین این تبلیغات گسترده شما از ارزش فروان برخوردار بود.

امیدوارم هرچه زود تر به این عزاداری پایان داده و پیام‌های تسلیتی ارسالی رفیق های انقلابی را در آرشیف خویش ذخیره سازید. امیدوارم هستم که این سخنان من باعث رنج خاطر رفیقا نگردیده باشد.

به امید موفقیت بیشتر سازمان زنان هشت مارس (ایران- افغانستان)

احترام

حفیظ بشارت