سرکوب، خشونت و اعدام در ایران را محکوم کنیم

بالا گرفتن موج اعدام ها و سرکوب ها در ایران را محکوم کنیم!!!

 

سازمان زنان هشت مارس همچنان جنایات جمهوری اسلامی و بالا گرفتن موج اعدام ها و سرکوب ها در ایران را محکوم می کند.

رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی همواره با ایجاد رعب و وحشت، سرکوب متعرضان و بخصوص زنان و جوانان با شکنجه و تجاوز کردن به زنان و جوانان در سیاهچالهای خود و اعدام های بی رویه و ناعادلانه در ملاء عام و یا در زندانهای مخوف خود می خواهد به حیات نگین خود چند صباح دیگری ادامه دهد.

جمهوری اسلامی دور تازه ای از خشونت و سرکوب بر علیه زنان و جوانان را آغاز کرده و با سخت گیری بی مورد و مقرر کردن و افزایش دادن نیروهای سرکوب گر خود، حجاب زنان و پوشش جوانان را تحت کنترل شدید قرار داده است.

 جمهوری اسلامی از ابتدای حاکمیت خود دست به سرکوب زنان و اجباری کردن حجاب، شکنجه و تجاوز به زنان و مردان، کشتار نیروهای سیاسی و آزادیخواه در دهه 60 با فرمان خمینی و سرکوب اقلیتها ملی و قومی حاکمیت خونی و جنایات خود را آغاز کرد که تا هم اکنون لحظه ای دست از این سرکوب ،جنایت و کشتار قافل نبوده است . بار دیگر در طی چند ماه و هفته های گذشته شاهد جنایات هولناک دستگاه قضایی رژیم جمهوری اسلامی بر علیه مردم معترض و تشدید جو سرکوب و ارعاب بیشترهستیم. جمهوری اسلامی از همان ابتدا با بستن شمشیر از روبرو با تمام قوای نظامی و اقتصادی به جنگ با مردم آمده است.

روزانه شاهد اخباری از دستگیری، شکنجه و اعدام و محکوم کردن ناعادانه، اعتراف گیری از زندانیان تحت فشار و شکنجه و بخش مصاحبه های تلویزیونی از آنها، صدور احکام ناعادلانه، تهدید کردن خانواده ها به سکوت  ممنوع کردن مصاحبه با رسانه ها نباشیم و یا خبر اخراج، دستگیری، مرحوم کردن دانشجویان از تحصیل، سرکوب و تجاوز به دانشجویان دختر در درون خود دانشگاه ها که تحت کنترل شدید نیروهای امنیتی می باشد، در رسانه های گزارشات و ارسال فیلم های مبارزاتی مردم و سرکوب مردم توجه نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی نباشیم و جهان شاهد جنایات رژیم ایران نباشد. جمهوری اسلامی با ایجاد ارگان های نظامی و امنیتی سرکوب گر خود قصد ایجاد فضای وحشت در جامعه و سرکوب هر گونه صدای اعتراضی حق طلبانه  و آزادیخواهان را دارد.

هم اکنون زندان های مخوف جمهوری اسلامی مملو از فعالین جنبش زنان، دختران جوان به دلیل رعایت نکردن به حجاب اجباری، دانشجویی، وکلا، معلمان، اقلیت های مذهبی و قومی و فعالین جنبش کارگری هستند و اکثر آنها به اتهاماتی از جمله «اتهام "محاربه" و "مفسدفی الارض" اغتشاش علیه امنیت ملی محکوم شده اند  تعدادی از آنها در ملا عام یا در زندان به دار آویخته شدند. این جنایت آشکار و پنهان جمهوری اسلامی ایران انزجار،خشم و تنفر همه نیروهای آزادی خواه، مترقی و رادیکال را در سراسر جهان برانگیخته است.

جمهوری اسلامی با کشتن نداها، سهراب ها در خیابان ها در مقابل چشم مردم، تجاوز و سوزاندن ترانه ها، اعدام و شکنجه شیرین ها، فرزادها، برادران فتحی ها، فعالین کارگری و بهویان در زندانهای مخوف جمهوری اسلامی قصد رعب و وحشت را دارد ولی این عزیزان با نثار جانشان صدها نفر را مثل خود زنده کردند. چنانچه در تظاهرات ها فریاد می زدند تجاوز، شکنجه دیر اثر ندارد ! مرگ بر اصل ولایت فقیه و.....

 با کشتار، تجاوز و اعدام عزیزانمان صدا آنها خاموش نشد و نخواهد شد. چرا که آرزوها و هدف آنها، آرزوهای میلیون ها انسانی است که در چنگال خونی رژیم جمهوری اسلامی  ضد زن و ضد بشری و مردسالار همچنان مبارزه می کنند.

تا ستم است مبارزه ادامه خواهد داشت. یاد این عزیزان گرامی  و راهشان پررو باد.

به همین منظور ما ضمن محکوم کردن تمامی جنایات جمهوری اسلامی  از طی حاکمیت خود تا  به حال و تا پایان عمر این رژیم ددمنش بار دیگر هر چه رساتر اعلام می کنیم که نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم. ما خواهان محاکمه تمام سرانه جنایتکار جمهوری اسلامی چه کسانی که هم اکنون در راس قدرت هستند و چه کسانی که امروز نقاب آزادیخواه زده اند ولی زمانی خودشان پایه گذار ولایت فقیه و نیروهای سرکوب گر بودند و دستشان به خون جوانان و مردم ایران آغوشته است، هستیم .

ما از تمامی نیروهای مترقی و آزادی خواه و رادیکال می خواهیم اعتراض خود را به جنایات رژیم جمهوری اسلامی ایران اعلام دارند و از مبارزات مردم ایران حمایت کنند و این جنایات را محکوم کنند.

نه فراموش می کنیم و نه خواهیم می بخشید!

 

سرنگون با رژیم جمهوری اسلامی!    زنده باد آزادی و برابری!

 

20  ژوئن 2011