در اعتراض به سفر بوش به انگلستان

در اعتراض به سفر بوش به انگلستان

نقشه های خونين بوش و بلراين قاتلين خلقهای جهان را بهم بريزيم !

در تاريخ ١٨ تا ٢١ نوامبر ٢٠٠٣ قاتل خلقهای جهان، بوش از انگلستان ديدار خواهد كرد.

ديدار بوش از انگلستان درحقيقت ضيافت خونين امپرياليستها برای طراحی نقشه و به خاك و خون كشيدن مردم در منطقه خاورميانه و ديگر نقاط جهان است.

جنگ های تجاوركارانه ای كه امپرياليسم آمريكا و انگليس با حمله به افغانستان شروع كردند، و در عراق ادامه دادند، در حقيقت جنگی است برای تغيير ساختارهای جهان. تغيير دولت های مرتجع منطقه و گماشتن دولت های دست نشانده ديگری در خاورميانه جنگ های تجاوزكارانه آمريكا و انگليس و..... عليه تمامی مردم دنيا می باشد ولی در صفوف مقدم آن قربانيان زن قرار دارند.

بوش و بلر اين جلادان خلقهای جهان هر روز عربده می كشند كه جنگی كه در افغانستان و عراق به پيش برده شد، برای آزادی و دمكراسی است. امروز اكثريت مردم جهان ديگر دروغ های آنان را باور نمی كنند. چرا كه خود قربانيان جنايات آنها هستند.

فقط كافی است نگاهی گذرا به افغانستان پس از جنگ تجاوزكارانه بياندازيم تا ببينيم كه هدف از جنگ تجاوزكارانه برقراری آزادی و دمكراسی برای مردم افغانستان و بطورمشخص زنان نبود، بلكه ايجاد آنچنان شرايطی كه بتوانند وحشيانه تر از گذشته شيره جان مردم را بكشند.

بطور مثال از زمان بر روی كار آمدن دولت دست نشانده كرزای و وجود چكمه پوشهای آمريكائی و انگليسی ،كشاورزی هرچه بيشترنابود گشته و زمينهای بيشتری از كشاورزان صرف كشت خشخاش برای توليد ترياك شده است.

بخاطر اينكه ترياك برای سرمايه داران سود آور تر است. در اواخر حكومت مرتجعين طالبان كشت ترياك به ١٨۵ تن

رسيده بود حال آن كه در سال ٢٠٠٣ زيرسايه سربازان آمريكائی و انكليسی و آلمانی و هلندی و....... بر داشت ترياك از مزارع افغانستان ركود جديدی كسب كرده است و به ۴۶٠٠ تن رسيد. و در سال آينده قرار است اين توليد به ۵۵٠٠ تن برسد.

مردم عراق پس از اشغال وحشيانه كشورشان توسط آمريكا و انگليس درس خوبی را به آنها داده اند. هر روز با تمام سانسوری كه در مطبوعات غرب حاكم است خبراز مبارزات مردم عراق به گوش ميرسد. با اينكه سزای مبارزات

مردم عراق كشتار دستجمعی مردم مثل اهالی تكريت و فلوجا می باشد، اما مردم با مبارزات خود عليه سربازان آمريكائی و انگليسی نشان دادند كه نفرتی عميق از اين خونخواران جهان دارند و تا بيرون راندن ارتش های اشغالی از پای نمی نشينند.

نيروهای مترقی و آزاديخواه در لندن خود را برای يك اعتراض گسترده عليه ديدار جانی شماره يك جهان، بوش آماده می كنند. بی جهت نيست كه بزرگترين سياست امنيتی پس از جنگ جهانی دوم در لندن از طرف بلر و دولتش به پيش برده می شود.

بخاطر ضديت عميق مردم بخصوص جوانان در رابطه با تجاوز نظامی امپرياليسم آمريكا و انگليس به افغانستان

و عراق و اشغال اين كشورها، در فاصله ديدار بوش در لندن به واقع نوعی حكومت نظامی بر قرار است. وجود ١۴ هزار پليس و نيروهای امنيتی نشان از نفرت عميق مردم اين كشور نسبت به جلادان خلقهای افغانستان و عراق و ديگر كشورهای جهان دارد.

تخمين زده شده است كه صد ها هزار نفر دراعتراض به سفر بوش در تظاهرات و اعتراضات شركت خواهند كرد. اين اعتراضات نشان می دهد كه مردم جهان هم سرنوشتند و با يك سيستم و نظام جهنمی روبرو هستند و دشمنان مشتركی دارند. نظام و سيستمی كه با مبارزات و انقلابات در سراسر جهان نابود خواهد شد.

زنان همواره در مبارزات و اعتراضات توده ای در صفوف مقدم قرار داشته اند، بخاطر اينكه اولين قربانيان اين نظام هستند. زنان از نظام سرمايه داری چيزی جزء فقر و بيكاری و بردگی جنسی و...... حاصل اشان نشده است. اكنون

كه جلاد خلقهای جهان به لندن می آيد، با حضور گسترده خود در اعتراضات چند روزه ، تنفر عميق خود را از اين قاتلين خلقهای جهان نشان دهيم. با حضور گسترده خود، اتحاد و همبستگی ستمديدگان جهان را مستحكم تر كنيم.

 

سازمان زنان هشت مارس (ايرانی- افغانستانی)- انگلستان

17-11-2003