یلدا پیشمرگ زن ۲۸ ساله در اردوگاه سازمان زحمتکشان با ضرب ۲ گلوله کشته شد

یلدا پیشمرگ زن ۲۸ ساله در اردوگاه سازمان زحمتکشان با ضرب ۲ گلوله کشته شد

Tekstvak:  چند ساعتی از پخش خبر درگذشت زنی ۲۸ ساله که با ضرب دو گلوله در اردوگاه سازمان انقلابی زحمتکشان کردستان ایران کشته شده است میگذرد بعد از گذشت چند ساعت از پخش این خبر در شبکه های اجتماعی سایت کوردی NNS ROJ جزئیات این فاجعه را اینچنین منعکس کرده است.

(امروز دوشنبه ۲۰۱۱.۱۲.۱۲ در اردوگاه "بازیان" نزدیک به شهر سلیمانیه زنی به اسم یلدا.س ۲۸ ساله به دست همسرش ش.ر اهل دیواندره کشته شده است یلدا یکی از پیشمرگان کومه له انقلابی زحمتکشان کردستان ایران بوده است که چندی پیش به همراه گروهی به دلیل مشکلات تشکیلاتی از کومله زحمتکشان کردستان جدا شده بود. تا کنون خبری در رابطه با علت کشته شدن این زن منتشر نشده است ، اما طبق اخباری که بدستمان رسیده است به ضرب Tekstvak:  دو گلوله کشته شده است . لازم به ذکر است در یکی دو سال گذشته چندین اتفاق مشابه در اردوگاه کومه له زحمتکشان کردستان و کومه له انقلابی زحمتکشان کردستان ایران رخ داده است.)

کومه له انقلابی زحمتکشان کردستان ایران سازمانی کردستانی با خط و خطوطی ناسیونالیستی است که رهبری آن را عبدالله مهتدی بر عهده دارد از این سازمان جریانی با نام کومه له زحمتکشان کردستان انشعاب کرده است که رهبری آن را نیز عمر ایلخانی زاده برعهده دارد در چند سال گذشته اخبار و تصاویر زیادی از زد و خورد فیزیکی میان پیشمرگ های این دو جریان در رسانه ها منتشر شده است.

جمعی از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک با ایجاد صفحه ای به نام " برای همه یلداها " ضمن ابراز احساس همدردی قتل یلدا را محکوم کرده اند و خواهان ایجاد کمپینی وسیع علیه این فجایع هستند.

منبع: سایت اشتراک