پرت شدن یک دختر دانشجو از طبقه دوم توسط لباس شخصی ها در دانشگاه بوعلی همدان

پرت شدن یک دختر دانشجو از طبقه دوم توسط لباس شخصی ها در دانشگاه بوعلی همدان

 فرارو- برخی خبر ها از درگیری های پراکنده میان دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان و افراد موسوم به لباس شخصی حکایت دارد.

به گزارش "خبرنگار فرارو" از همدان امروز صبح دانشگاه بوعلی سینای همدان با حضور پر رنگ نیروهای ضد شورش در اطراف دانشگاه شاهد روز پر تنشی بود.

براساس این گزارش در ساعت 12 ظهر امروز این دانشگاه شاهد برگزاری تریبون آزاد به ابتکار بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشکده علوم بوده است، در حین برگزاری این تریبون آزاد عده ای از دنشجویان معترض نیز در طبقه دوم دانشکده ی علوم تجمع کرده اند.

در این میان دو تن از دانشجویان معترض که یکی از آنها دختر بوده است توسط افراد لباس شخصی از طبقه دوم به بیرون پرتاب می شوند که بنابر گفته شاهدان عینی، به شدت مصدوم شده اند. پس از این اتفاق، فضای دانشگاه بوعلی به شدت متشنج شد و همزمان با آن در ساعت 13عده ای افراد ناشناس موسوم به لباس شخصی به دانشگاه حمله برده و به برخورد با دانشجویان پرداختند.

با گذشت چند ساعت از بروز درگیری در دانشگاه بوعلی، دانشجویان همچنان در این دانشگاه حضور دارند و حاضر به ترک دانشگاه نیستند.اطراف دانشگاه نیز در محاصره نیروهای امنیتی و انتظامی قرار دارد.

تاريخ مطلب: شانزدهم آذر ۱۳۸۸ برابر با هفتم دسامبر ۲۰۰۹

منبع: پیک ایران