به سنگسار شدن مادرمان اعتراض کنيد

امروز دست ياری به سوی همه مردم دنيا دراز ميکنيم. پنج سال است که بدون مهر مادری و با ترس و وحشت زندگی می کنيم. آيا دنيا آنچنان ظالم است که ميتوانداين فاجعه را ببيند و راحت از آن عبور کند ؟

ما فرزندان سکينه محمدی آشتيانی هستيم. فريده و سجاد محمدی آشتيانی. از سنين نوجوانی با اين درد آشنا شديم کهمادرمان در زندان است و ما منتظر يک فاجعه نشسته ايم. راستش کلمه سنگسار٬ به خوديخود چنان ترسناک است که ما سعی ميکنيم هيچگاه از آن استفاده نکنيم. ما ميگوييم٬مادرمان در خطر است٬ مادرمان ممکنست کشته شود و مادرمان از همه انتظار دارد کمکش کنند.

امروز که تقريبا همه راهها به بن بست رسيده و وکيل مادرمان ميگويد وضعمادر ما خطرناک است٬ به شما متوسل ميشويم. به مردم دنيا متوسل ميشويم٬ فرق نمی کند رنگ پوستشان چيست و يا در کدام کشور و شهر زندگی ميکنند٬ به شما مردم ايران٬ به همه کسانيکه درد و زخم اين را چشيده اند که کشته شدن يک عزيز خانواده چقدر وحشتناک است٬متوسل ميشويم. کمک کنيد مادر ما به خانه برگردد!

ما به ويژه دست ياری بسوی ايرانيان در همه جای دنيا دراز ميکنيم. کمک کنيد اين کابوس متحقق نشود. کمک کنيد مادر ما نجات پيدا کند. واقعا توضيح دادن لحظه ها و ثانيه های زندگی ما بسيار سخت است. کلمات در مقابل اين وحشت ٬ گويايی خود را از دست ميدهند...

کمک کنيد مادر ما نجات يابد. نامه بنويسيد و از مقامات بخواهيد او را آزاد کنند. بگوييد که او هيچ شاکی خصوصی ندارد و کاری نکرده است. ما در ما نبايد کشته شود. آيا اين حرف راکسی هست بشنود و به ياری ما بشتابد.

فريده و سجاد فرزندان سکينه محمدی آشتيانی