مردم خمینی شهر : پلیس بی غیرت استعفا استعفا

اعتراض مردم به کوتاهی کردن پلیس 110 خمینی شهر

مردم خمینی شهر : پلیس بی غیرت استعفا استعفا

 

بسیاری از مردم شهر خمینی شهر و بستگان افرادی که در جریان یک جشن زنان و دخترانشان در یک باغ در نزدیکی شهرستان خمینی شهر در مقابل چشمانشان مورد تجاوز قرار گرفته اند طی فراخوانی اعلام کرده اند که اقدام به تجمع گسترده دیگری در برابر دفتر مرکزی پلیس این شهر خواهند نمود.

در این تجمع همسر یک زن باردار نیز که مورد تجاوز قرار گرفته است اعلام کرده است که در اعتراض به کوتاهی پلیس 110 این شهر و عدم پیگیری قاطع دادستانی عمومی و انقلاب خمینی شهر  با صدای بلند فریاد خواهد زد: پلیس بی غیرت استعفا استعفا .

همسران و برادران برخی از زنان و دختران قربانی به دنبال زنان و دختران 12 نفر از متجاوزین به عنف هستند و اعلام کرده اند که سه تن از آنان را شناسایی و دست به اقدام متقابل خواهند زد .

ساکنین خمینی شهر خواهان استعفا فوری رئیس نیروی انتظامی این شهر شده و خواهان محاکمه همزمان این فرد و عوامل زیر دست با متجاوزین که در این جریان کوتاهی کرده اند شده اند.

همسران زنانی که مورد تجاوز خشن جنسی قرار گرفته اند خواهان عدم سهل انگاری نیروی انتظامی و دادستانی عمومی و انقلاب خمینی شهر در دستگیری متجاوزین جنایت کار شده و درخواست کرده اند که مراحل قضایی هر چه سریعتر طی شده تا در همان محل به دار مجازات آویخته شوند.

بستگان دو دختر که مورد تجاوز این جنایتکاران قرار گرفته و زیر نظر پزشک جراح و متخصص زنان و زایمان قرار دارند اعلام داشته اند که بر اثر جنایت صورت گرفته و خون ریزی شدید یکی از آنان بر اثر شدت جراحت وارده جسمی و روحی دچار عارضه فراموشی شده  و چنانچه متجاوزین به سرعت شناسایی و طناب دار را بر گردنشان نیاندازیم آرامش را از خود و خانواده رئیس نیروی انتظامی و دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر خواهیم گرفت.

منبع: گزارشگران