Warning: Array to string conversion in /customers/4/9/e/8mars.com/httpd.www/single-blog.php on line 316 Warning: Undefined variable $Array in /customers/4/9/e/8mars.com/httpd.www/single-blog.php on line 316 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/4/9/e/8mars.com/httpd.www/single-blog.php on line 316 اطلاعیه آکسیون روز جمعه 26 ژوئن 2009 مقابل سفارت اسلامی ایران در پاریس

اطلاعیه آکسیون روز جمعه 26 ژوئن 2009 مقابل سفارت اسلامی ایران در پاریس

 

از مبارزات مردم علیه نظام جمهوری اسلامی حمایت کنیم!

بیش از یک هفته است که بسیاری از مردم ایران در خیابانهای کشور به مبارزه مرگ و زندگی برای آزادی و رهایی از نظام جمهوری اسلامی  دست زده اند، نظامی که طی سه دهه گذشته از طریق  دیکتاتوری مذهبی ، سرکوب، کشتار، غارت و چپاول  را به اکثریت مردم ایران تحمیل کرده است. نظامی که بنیانگذارش خمینی بود و طی سه دهه گذشته دولتمردان روی صحنه اش علی خامنه ای، رفسنجانی، میرحسین موسوی، محمد خاتمی و احمدی نژاد بوده اند.

مبارزات  مردم ایران با شعارهای «مرگ بر خامنه ای» و یا «مرگ بر دیکتاتور»  در هفته های اخیر در رسانه های سراسر جهان دیده ایم، از نبرد جانانه آنان با نیروهای سرکوبگر نظامی شاد شدیم، از سرکوب نظامیان تا به دندان مسلح و تهدیدات علی خامنه ای  و احمدی نژاد رئیس جمهور کودتاچی خشمگین شده ایم.  با این همه یک جنبش رسانه ای عظیم در جهت تحریف اهداف واقعی این مبارزات  و تحمیل «موج سبز» به مبازات مردم ایران در جریان است. آنان با تمامی امکانات می خواهند به مردم ایران تحمیل کنند که راه رهایی شان از طریق«انقلاب سبز» یعنی چارچوبه های نظام حاکم و ایدئولوژی آن یعنی اسلام این بار کمی نرم تر  ممکن است.

 واقعیت این است که حضور هزاران زن و دختر جوان در صف نخست مبارزات جاری،  بر تارک این جنبش مهر  آزادی و رهایی زنان را برجسته کرده است. جنبش های اجتماعی  پر قدرتی  در سالهای اخیر با خواسته هایی چون برچیدن تمامی نیروهای سرکوبگر کنترل زنان درسراسر  کشور، پایان بخشیدن به کلیه قوانین سرکوبگرانه مذهبی و غیر مذهبی علیه زنان، مانند سنگسار، حجاب اجباری و قصاص، برچیدن مسجد و نیروهای نظامی از دانشگاهها، آزادی کلیه زندانیان سیاسی،  آزادی بیان و اندیشه و لغو سانسور، حق تشکل های مستقل برای کارگران و سایر اقشار و طبقات جامعه شکل گرفته است. اینها خواسته های پایه ای است که اکثریت مردم در اشتیاق کسب آن مبارزه می کنند. تجربه دولت های اصلاح طلب خاتمی نشان داد که این خواسته ها را نمی توان با کم و زیاد کردن غلظت اسلام در نظام حاکم، و یا جبایجایی باندهای قدرت در هیئت حاکمه جمهوری اسلامی، بدست آورد.  برقراری جامعه ای آزاد، سکولار و دمکراتیک  فقط از طریق پایان بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی ممکن است.

رای ما: سرنگونی نظام جمهوری اسلامی

حجاب اجباری نمی‏خواهیم!

 حکومت زور نمی خواهیم!

حکومت سنگسار نمی‏خواهیم!

لغو کلیه قوانین تبعیض آمیز و مجازات های اسلامی علیه زنان!

آزادی کلیه زندانیان سیاسی!

 

فعالین زنان 8 مارس (پاریس)

26 ژوئیه 2009