نگذاريم كه تابستان 86 تكرار قتل عام سالهای 64-60 و تابستان67 باشد.

نگذاريم كه تابستان 86 تكرار قتل عام سالهای 64-60 و تابستان67 باشد.

زندان، شكنجه، اعدام در حكومت جمهوری اسلامی مسئلۀ تاره ای نيست. اما در مدت 28 سال جنايت روزمرۀ اين رژيم، تاريخهائی به كشتارهای دسته جمعی و قتل عام اختصاص يافته است : سالهای 64-60 و تابستان 67. موج وسيع دستگيريها، زندانها، شكنجه ها و اعدامهای علنی و خيابانی كه اين بار با فريبكاری بيش از پيش بنام "مبارزه با اراذل و اوباش" انجام ميگيرد، خبر از آن ميدهد كه اين خونخواران مصمم اند كه تابستان 86 را به سالهای 60 و تابستان 67 ديگری تبديل كنند.

 هدف اين دستگيريها، زندانها، شكنجه ها و اعدامها، از يكسو  حذف دگرانديشان و از سوی ديگر ايجاد رعب و وحشت در مردم است. اراذل و اوباش واقعی 28 سال است در حكومتند و مردم آزاديخواه ايران روزی را انتظار ميكشند كه اين جنايتكاران را پس از سرنگونی به ميز محاكمه بكشانند.جنبش های رو به اعتلای زنان، كارگران، دانشجويان، معلمان ، مليتها و ... رژيم را به وحشت انداخته است و گسترش ددمنشيهايش نشانۀ استيصال اوست. سكوت رسانه ها و قدرتهای امپرياليستی و يا عكس العمل بسيار محدودشان در مقابل اين جنايتها، بار ديگر نشان ميدهد كه اين قدرتها مانند هميشه در سركوب مبارزات مردم در كنار حكومتهای ديكتاتور قرار ميگيرند و چون از آزادی دم ميرنند آزادی چپاول را درنظر دارند.

 امروز وظيفۀ عاجل همۀ آزاديخواهان و وجدانهای آگاه در سراسر جهان است كه با مخالفت و مبارزۀ گسترده و همه جانبۀ خود با شكنجه و اعدام در تماميت خود، بهر شكلی و تحت هر عنوان و نامی كه عمل ميشود و نسبت به هر انسانی كه صورت ميگيرد، رژيم جمهوری اسلامی را در محاصرۀ فشار افكار عمومی قرار دهند و نگذارند كه اين بار كشتار دسته جمعی شروع شده به هدف شومی كه اين جنايتكاران برايش تعيين كرده اند برسد. با يقين به آنكه همچنان خيزش وسيع مردمی مؤثرترين وسيلۀ پايان بخشيدن به اين كابوس 28 ساله است.

كارزار مبارزه برای لغو كليۀ قوانين نابرابر و مجازاتهای اسلامی بر عليه زنان

13 مرداد 1386 (4 اوت 2007(

www.karzar-zanan.com  / karzar2005@yahoo.com