Warning: Array to string conversion in /customers/4/9/e/8mars.com/httpd.www/single-blog.php on line 316 Warning: Undefined variable $Array in /customers/4/9/e/8mars.com/httpd.www/single-blog.php on line 316 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/4/9/e/8mars.com/httpd.www/single-blog.php on line 316 راهپیمائی در دفاع از مبارزات زنان علیه جمهوری زن ستیز اسلامی در 7 مارس 2010

راهپیمائی در دفاع از مبارزات زنان علیه جمهوری زن ستیز اسلامی در 7 مارس  2010

 

چه شورانگیز است هنگامی که زنان با طغیان خود مرتجعین و واپسگرایان زن ستیز اسلامی را به مبارزه می طلبند.

چه الهام بخش است هنگامی که زنان با صدای رسای خود در مبارزاتشان به مرتجعین مردسالار جمهوری اسلامی اعلام کردند که زمان شما ای ورشکستگان تاریخ بسر آمده است.

چه مسرت بخش است هنگامی که زنان با مبارزات گسترده خود نظم کهن و پوسیده را به مصاف طلبیدند و با طغیانشان به جامعه ما حیات و سرزندگی بخشیده اند.

ما زنان به مناسبت 8 مارس روز جهانی زن در تدارک برگزاری راهپیمائی و جلسه خیابانی در لندن هستیم. (جزئیات راهپیمائی و جلسه خیابانی بزودی به اطلاع همگان خواهد رسید)

 

این راهپیمائی :

 

متعلق به همه کسانی است که  علیه زندان، شکنجه ؛ تجاوز مبارزه می کنند

متعلق به همه کسانی  است که برای حق آزادی پوشش، حق طلاق، حق حضانت، حق زن بر بدن خود و همه حقوق اولیه برای زنان مبارزه می کنند.

متعلق به همه آزادیخواهان و نیروهای سیاسی  انقلابی ومترقی است که خواهان برابری میان زنان و مردان در همه حیطه های زندگی و رفع هر گونه ستم جنسیتی هستند.

متعلق به همه زنان و مردانی است که رهائی و آزادی زنان را جزو معیار و سنجش پیشرفت و آزادی جامعه می دانند.

 

زنان و مردان آزادیخواه!

 

حضور قدرتمند و متحدانه شما در این راهپیمائی موجب خواهد شد که صدای مبارزات زنان ایران را هر چه رساتر به گوش مردم جهان برسانیم و جنبش جهانی زنان علیه قدرتهای امپریالیستی که حافظ مردسالاری و پدرسالاری در گوشه و کنار جهان هستند را تقویت کنیم.

امسال بخاطر اوضاع حساس و سرنوشت ساز مبارزات زنان و مردم ایران بر آنیم که جلسه روز جهانی زن را در خیابان برگزار کنیم تا بتوانیم حمایت و همبستگی جهانی را از مبارزات زنان و مردم ایران جلب کنیم

باشد تا هر چه گسترده تر با مبارزات مردم در جهت سرنگونی رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی همگام شویم.

باشد تا بر تارک  مبارزات مردم ، مطالبات و خواسته های زنان هم چون نگینی بدرخشد. 

 

 

سازمان زنان هشت مارس( ایران-افغانستان)-انگلستان

17 ژانویه 2010

www.8mars.com

zan_dem_iran@hotmail.com