Warning: Array to string conversion in /customers/4/9/e/8mars.com/httpd.www/single-blog.php on line 316 Warning: Undefined variable $Array in /customers/4/9/e/8mars.com/httpd.www/single-blog.php on line 316 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/4/9/e/8mars.com/httpd.www/single-blog.php on line 316 تظاهرات به مناسبت گرامی داشت ١٨تیرمقابل جاسوس‏خانه‏ی جمهوری اسلامی ـ لندن

تظاهرات به مناسبت گرامی داشت ١٨تیر مقابل جاسوس ‏خانه‏ی جمهوری اسلامی ـ  لندن

 

فعالین سازمان زنان هشت مارس (ایران ـ اففانستان) ـ انگلستان روز پنج‏شنبه ٩جولای ٢۰۰٩ برابر با ١٨ تیر ١۳٨٨ از ساعت ۴ تا ٩ عصر همراه با نیروهای انقلابی و آزادی‏خواه و مترقی مقابل جاسوس خانه‏ی جمهوری اسلامی با صف مستقل به تظاهرات پرداختند.

یکی از فعالین زنان هشت مارس با سر دادن شعارهایی از قبیل:

 

جمهوری اسلامی با هر جناح و دسته نابود باید گردد!

جمهوری اسلامی رژیم ارتجاعی مرگت فرا رسیده!

زندانی سیاسی آزاد باید گردد!

دانشجوی زندانی آزاد باید گردد!

حجاب اجباری نمی‏خواهیم نمی‏خواهیم!

حکومت سنگسار نمی‏خواهیم نمی‏خواهیم!

حکومت زندان، شکنجه، اعدام نمی‏خواهیم نمی‏خواهیم!

و ...

این شعارها نشان دهنده‏ی خواسته‏های نیروهای شرکت‏کننده در این تظاهرات بود.

یکی از فعالین زنان هشت مارس با پخش اعلامیه فراخوان به راه‏پیمایی روز یک‏شنبه تاریخ ١۲ جولای با برخورد بد سردمداران گروه سبزپوشان مواجه گشت. مردمی که در صف سبزپوشان بودند با مشاهده‏ی برخورد خصمانه‏ی آنها، مداخله کردند و گفتند: هر شخص و سازمانی آزاد است و می‏تواند اعلامیه و نشریه‏اش را پخش کند، اما سر دسته‏ی سبزپوشان گفت: این قسمت به ما تعلق دارد! و او حق ندارد که به این قسمت وارد شود! مردم که شوک زده بودند به او پاسخ دادند: این جا ملک پدری کسی نیست!هر ایرانی می‏تواند به دفاع از مبارزات زنان و مردان ایران بپردازد و شما هم نمی‏توانید مانع شوید. با برخورد قاطع و محکم مردم، سردمداران گروه سبزپوش مجبور به عقب نشینی شدند!!

تی‏شرت‏هایی از طرف فعالین زنان هشت مارس با عکس ندا و شعار فارسی و انگلیسی «ندا قاتلین تو را محاکمه خواهیم کرد»! بین جمعیت توزیع شد و مورد استقبال قرار گرفت.

یکی از فعالین زنان در راستای ادامه‏ی دفاع از مبارزات زنان ایران و فریاد کشیدن دردهای‏شان در خارج از مرزهای ایران، اقدام به جمع‏ آوری کمک مالی نمود. جمعی از ایرانیان شرکت‏کننده در تظاهرات با استقبال کمک‏های مالی خود را اهدا نمودند. دوستانی نیز که مایل به پرداخت کمک مالی بودند،اما امکانش را نداشتند، با این فعال به گفتگو پرداخته و ناراحت از این‏که نمی‏توانند کمک نمایند اما به آنان گفته شد: حضور گرم و صمیمی‏تان در این تظاهرات در دفاع از مبارزات زنان و به خصوص دختران جوان و پسران جوان و محکوم کردن جنایات جمهوری اسلامی؛ کمک قابل توجه و به‏سزایی می‏باشد.

 

 پری قدمی از فعالین سازمان زنان هشت مارس (ایران ـ افغانستان) ـ انگلستان

 

10 جولای 2009 برابر با 19 تیر 1388

 

www.8mars.com /  http://heshtemars.blogfa.com /   parighadami@hotmail.co.uk